Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!

WYZWANIE DLA BRZUCHA DLA ZAAWANSOWANYCH

WYZWANIE DLA BRZUCHA DLA ZAAWANSOWANYCH

Mocny i dobrze wyglądający brzuch jest celem wielu z nas. Sposobów na osiągnięcie tego celu jest sporo – o tych najbardziej sprawdzonych pisaliśmy wcześniej w artykule „Sekrety sześciopaku”.

Z brzuchem jest tak jak z każdą inną częścią ciała – żeby działał i prezentował się dobrze, musi być angażowany pod różnym kątem, w różny sposób i „atakowany” różnymi ćwiczeniami. Dzisiaj mamy dla Was wyzwanie, które da Twojemu brzuchowi jeszcze lepsze rezultaty. Pamiętaj tylko, że zanim podejdziesz do wyzwania, musisz być osobą wytrenowaną lub zaawansowaną. Nie zapomnij więc o fundamentach i dla pewności rozpocznij budowanie silnego brzucha od 27 najlepszych ćwiczeń na brzuch.

Kiedy już przejdziesz ten etap, przejdź do wyzwania i zobacz jak Twój brzuch zmienia się z bardzo dobrego w świetny.

Oto, co musisz zrobić:

 

  • Jak wygląda to w praktyce? Wyjaśniamy krok po kroku:
  • Znajdź stabilną ławkę
  • Połóż się na niej na plecach, łapiąc się obiema rękami za koniec ławki za głową
  • Podnieś wyprostowane nogi i plecy tak, by znalazły się prostopadle do ławki
  • Trzymając barki cały czas na ławce, opuść nogi tak, by były one przedłużeniem tułowia (około 45 stopni)
  • Przez cały czas trzymaj brzuch napięty

To tylko początek… Następnie:

  • Wykonaj nogami 1 nożyce (unosząc na przemian nogę prawą i lewą – po 1 powtórzenie na każdą ze stron), po czym wróć do pozycji wyjściowej i utrzymaj ją przez 1 sekundę.
  • Wykonaj nogami 2 nożyce, po czym wróć do pozycji wyjściowej i utrzymaj ją przez 2 sekundy
  • Wykonaj nogami 3 nożyce, po czym wróć do pozycji wyjściowej i utrzymaj ją przez 3 sekundy
  • Kontynuuj do momentu, w którym nie będziesz w stanie utrzymać pozycji wyjściowej

Postaraj się wykonać 3 serie takiego wyzwania, odpoczywając 1-2 minut między seriami.

Pamiętaj o swoim bezpieczeństwie i nie rzucaj się na głęboką wodę zbyt szybko. Jeśli widzisz, że Twoja technika nie jest idealna, wróć do wzmacniania brzucha w inny sposób. Jeśli natomiast jesteś gotowy, kontroluj technikę i nie przyspieszaj żadnego ruchu. Brzuch to przede wszystkim element ciała, który odpowiada za stabilność i równowagę. Trenuj go więc w taki sposób, który odpowiada jego codziennym zadaniom.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Mała prośba – jeśli ten artykuł Ci pomógł – zostaw mu 5 . Jeśli nie, oceń go na tyle na ile uważasz. Chcemy, żeby nasze artykuły dawały Ci jak największą wartość, więc Twoja ocena pomoże nam w tworzeniu jeszcze lepszych treści, które będą mogły Ci się przydać w przyszłości. Nie zapomnij również zostawić komentarza , Twoja opinia jest dla nas ważna.

A jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi artykułami i dostawać informacje o nowych treściach na blogu

Loading

Oceń post
[Głosy: 0 Średnia: 0]