Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!

BURPEE ZE SZTANGĄ – NOWY SPOSÓB NA LEPSZĄ FORMĘ

burpee-ze-sztanga-front

BURPEE ZE SZTANGĄ – NOWY SPOSÓB NA LEPSZĄ FORMĘ

Jeśli chcesz być w formie, musisz zaprzyjaźnić się z kompleksowymi ćwiczeniami, tzn. takimi, które angażują do pracy więcej niż jedną grupę mięśniową. Dzisiaj mamy dla Ciebie nie tylko takie ćwiczenie, ale ćwiczenie, które łączy w sobie dwa znane ruchy – martwy ciąg i burpee.

W klasycznym treningu, martwy ciąg wykorzystywany jest najczęściej do budowania siły i masy mięśniowej, w szczególności tej w okolicach pleców i pośladków. Burpee to z kolei jedno z najpopularniejszych ćwiczeń w treningu cardio – ćwiczenie, które szybko podniesie Twoje tętno i intensywność treningu, spalając tkankę tłuszczową.

Co w takim razie stanie się jeśli połączysz te 2 ćwiczenia? Niekoniecznie dojdziesz do formy 2 razy szybciej, ale na pewno będziesz zmierzał do niej pewnymi krokami. Wszystko to w zaledwie 10 minut, bo tyle czasu potrzebujesz, by wykonać to ćwiczenie.

JAKIE KORZYŚCI PRZYNOSI BURPEE ZE SZTANGĄ?

  • Spalenie tłuszczu
  • Poprawa metabolizmu
  • Wzmocnienie całego ciała, w tym przede wszystkim pośladków

BURPEE ZE SZTANGĄ – POPRAWNA TECHNIKA:

KROK 1

burpee-ze-sztanga-krok-1

Stań ze stopami na szerokość barków i z ramionami wyciągniętymi wzdłuż ciała. Następnie, zegnij kolana a pośladki wypchnij do tyłu. Utrzymując plecy proste, pochyl tułów do przodu do momentu, w którym Twoje ręce będą blisko sztangi. Złap sztangę nachwytem i napnij brzuch. To Twoja pozycja wyjściowa.

KROK 2

burpee-ze-sztanga-krok-2

Wbij stopy mocno w podłogę i wyprostuj się, pewnie trzymając sztangę w rękach. Zatrzymaj ją na wysokości ud, wytrzymaj w tej pozycji przez sekundę napinając pośladki a następnie, wróć kontrolowanym ruchem do pozycji wyjściowej prowadząc sztangę blisko nóg.

KROK 3

burpee-ze-sztanga-krok-3

Nie zmieniając chwytu, nogi wyrzuć całkowicie do tyłu, przybierając pozycję jak do wykonywania pompek. Łokcie trzymaj blisko tułowia a klatkę piersiową opuść do sztangi.

KROK 4

Wyprostuj ramiona, jednocześnie przywodząc obie nogi do przodu do momentu, w którym golenie znajdą się blisko sztangi. Napnij brzuch i wypchnij pośladki do tyłu, przygotowując się do kolejnego powtórzenia (kroku #1).

Teraz, kiedy wiesz już jak wykonać burpee ze sztangą, ustaw zegar na 10 minut i wykonaj jedno powtórzenie, odpoczywając po nim przez resztę pierwszej minuty. W drugiej minucie wykonaj 2 powtórzenia i po raz kolejny odpocznij do upłynięcia kolejnej minuty. Do każdej minuty dodawaj jedno powtórzenie a zanim skończy się czas wykonasz ich 55!

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Mała prośba – jeśli ten artykuł Ci pomógł – zostaw mu 5 . Jeśli nie, oceń go na tyle na ile uważasz. Chcemy, żeby nasze artykuły dawały Ci jak największą wartość, więc Twoja ocena pomoże nam w tworzeniu jeszcze lepszych treści, które będą mogły Ci się przydać w przyszłości. Nie zapomnij również zostawić komentarza , Twoja opinia jest dla nas ważna.

A jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi artykułami i dostawać informacje o nowych treściach na blogu

Loading

Oceń post
[Głosy: 0 Średnia: 0]