Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!

WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC WĄSKIM CHWYTEM

wyciskanie sztangi leżąc wąskim chwytem

WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC WĄSKIM CHWYTEM

Wyciskanie sztangi wąskim chwytem to modyfikacja wyciskania leżąc, która poza angażowaniem klatki piersiowej stymuluję wszystkie trzy głowy tricepsa. Ten ruch wielostawowy może być skutecznie wykorzystany do zwiększenia masy i zbudowania bazy siłowej.

Dłonie powinny nie przekraczać szerokości ramion, aby skutecznie angażować triceps. Chcąc zachować optymalny rozwój całej górnej części ciała dobrze jest zachować optymalny balans pomiędzy siłą w wyciskaniu sztangi klasycznym, a wyciskaniem wąskim chwytem – w tym pierwszym wariancie powinieneś być o 5-15% silniejszy.

 

WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC WĄSKIM CHWYTEM

Zaangażowane mięśnie: Piersiowe, naramienny przedni, triceps.

Wyposażenie: Sztanga, ławka.

Poziom trudności: Początkujący

 

TECHNIKA WYKONANIA

  • Połóż się na ławce ze stopami płasko na podłodze. Chwyć sztangę na szerokość mniejszą niż szerokość ramion.
  • Podnieś sztangę i przenieś ją bezpośrednio nad barki wyprostowanymi rękami (jest to pozycja wyjściowa).
  • Opuść sztangę na wysokość mostka, całkowicie uginając ramiona, następnie wróć do pozycji wyjściowej przez wyprost łokci.
  • Powtórz dla żądanej liczby powtórzeń.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Mała prośba – jeśli ten artykuł Ci pomógł – zostaw mu 5 . Jeśli nie, oceń go na tyle na ile uważasz. Chcemy, żeby nasze artykuły dawały Ci jak największą wartość, więc Twoja ocena pomoże nam w tworzeniu jeszcze lepszych treści, które będą mogły Ci się przydać w przyszłości. Nie zapomnij również zostawić komentarza , Twoja opinia jest dla nas ważna.

A jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi artykułami i dostawać informacje o nowych treściach na blogu

Loading

Oceń post
[Głosy: 0 Średnia: 0]