Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!
dead bug

DEAD BUG

Przynosząc jedną z bardziej interesujących nazw ćwiczeń (choć jest ich wiele), „dead bug”, czyli martwy robak, to ćwiczenie z masą własnego ciała, które jest ukierunkowane na mięśnie tułowia. Jego wykonanie wygląda dokładnie tak, jak myślisz, na plecach z uniesionymi rękami i nogami.

To funkcjonalne ćwiczenie na brzuch, kręgosłup i dolną część pleców, które można wykonać na różne sposoby, ale ogólna idea jest taka sama. Jeśli masz problem ze stabilizacją tułowia – to ćwiczenie idealnie pozwala załatać te słabości.

 

DEAD BUG

Zaangażowane mięśnie: Mięśnie brzucha.

Wyposażenie: Brak

Poziom trudności: Początkujący

 

TECHNIKA WYKONANIA

  • Połóż się na plecach na podłodze z rękami i nogami wyciągniętymi za i przed sobą.
  • Powoli i jednocześnie podnieś przeciwną rękę i nogę, podnosząc rękę nad bark i kolano nad biodro pod kątem 90˚.
  • Odwróć wzorzec i wróć do pozycji wyjściowej.
  • Powtórz po drugiej stronie. Utrzymuj postawę przez cały czas. Unikaj wyginania pleców, pozwalając żebrom rozszerzać się lub obracać ciało.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Mała prośba – jeśli ten artykuł Ci pomógł – zostaw mu 5 . Jeśli nie, oceń go na tyle na ile uważasz. Chcemy, żeby nasze artykuły dawały Ci jak największą wartość, więc Twoja ocena pomoże nam w tworzeniu jeszcze lepszych treści, które będą mogły Ci się przydać w przyszłości. Nie zapomnij również zostawić komentarza , Twoja opinia jest dla nas ważna.

A jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi artykułami i dostawać informacje o nowych treściach na blogu

Loading

Oceń post
[Głosy: 0 Średnia: 0]