Get 10% extra OFF on Porto Summer Sale - Use PORTOSUMMER coupon - Shop Now!
podpór przodem

DESKA

Podpór przodem (potocznie nazywany deską) jest doskonałym ćwiczeniem brzucha i mięśni głębokich rdzenia naszego ciała. Deska jest bardziej ćwiczeniem budującym siłę niż ćwiczeniem cardio, ale angażując szereg mięśni może również pomóc w zwiększeniu spalania kalorii.

Mocne i stabilne mięśnie brzucha pomagają stabilizować, równoważyć i zasilać całe ciało. Co więcej, są podstawą wszystkich skoordynowanych ruchów sportowych, a dodatkowo pozwala zmniejszyć obciążenie stawów i umożliwić osiągnięcie lepszej postawy. Aby mieć pewność, że Twój rdzeń będzie silny i stabilny, dodaj deskę do swojego programu treningowego.

 

DESKA

Zaangażowane mięśnie: Mięśnie brzucha

Wyposażenie: Brak

Poziom trudności: Początkujący

 

TECHNIKA WYKONANIA

  •  Połóż się na brzuchu ze złączonymi stopami i przedramionami na ziemi z łokciami ustawionymi pod ramionami. Wciągnij pępek, usztywnij i ściśnij mięśnie pośladków.
  • Podnieś ciało z podłogi i ułóż linię prostą od głowy do pięt.
  • Wróć do pozycji wyjściowej.
  • Powtórz dla żądanej liczby powtórzeń lub czasu. Unikaj zapadania się stóp do wewnątrz, rotowania łopatek lub opadania brody w kierunku podłogi.

Udostępnij

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Mała prośba – jeśli ten artykuł Ci pomógł – zostaw mu 5 . Jeśli nie, oceń go na tyle na ile uważasz. Chcemy, żeby nasze artykuły dawały Ci jak największą wartość, więc Twoja ocena pomoże nam w tworzeniu jeszcze lepszych treści, które będą mogły Ci się przydać w przyszłości. Nie zapomnij również zostawić komentarza , Twoja opinia jest dla nas ważna.

A jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi artykułami i dostawać informacje o nowych treściach na blogu

Loading

Oceń post
[Głosy: 1 Średnia: 5]